28 juni 2014

Oiiiiiiiii berg-och-dalbana

Jag älskar att åka berg-och-dalbanor och som tur är gör mina barn det med. Midsommar spenderades på Legoland och vi åkte ALLA berg-och-dalbanorna, några två gånger...




I Heidi Swapp's Dreamy collection finns två papper med vacker text... kul att använda som en del av layouten.

Jag sprayade på mist, stämplade och sedan använde jag masker från Heidi Swapp tillsammans med modeling paste för att skapa bakgrunden.



Jag använde 3 olika stämplar från KaiserCraft som jag stämplade lite slumpvis.


Jag stansade ut Floral Circle Die från Tonic Studios och klippte av bitar att dekorera med. Jag har även använt stickers från Heidi Swapp's Dreamy collection.



Material:
Heidi Swapp Dreamy Collection (12x12 Choose happy, 6x6 paper pad, Ephimera, Stickers)
Heidi Swapp mask
Stämplar från KaiserCraft
Floral Circle de från Tonic Studios
Mist, gesso, modeling paste.



3 kommentarer:

Teresa sa...

I had to come and see what's new with you and love your new blog and all the beautiful projects that you are creating!! I hope you and the kids are doing good and have a wonderful summer!!

Bente Fagerberg sa...

Underbar sida och bakgrund. Härligt vibrerande sommarfärger, och så coolt med den titeln!

Anna sa...

Härlig och färgsprakande!!! :)