1 december 2018

time-less .:. Kaisercraft Scrap Studio


I have a new collection to play with - Scrap Studio from Kaisercraft! Isn't it so so sweet. I have played with stamps on the background to create a unique look. And then I decorated with some papers, stickers and cardstock die-cuts. The photo is of the fence I built two summers ago. Love crafting both in paper and wood.

Jag har en ny härlig sirap-kollektion att leka med - Scrap Studio från Kaisercraft! Visst är den ljuvlig! Jag har lekt med stämplar på bakgrunden för att skapa min egen unika tavla. Jag dekorerade med papper, cardstock die-cuts och stickers. Fotot är på staketet som jag byggde förr förra sommaren. Jag gillar att pyssla både med papper och trä.









Material:
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pack 12X12  
Kaisercraft- Scrap Studio - Cardstock Die-cuts
Kaisercraft- Scrap Studio - Clear stamps
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pad 6x6
Prima - Watercolor Paper Pad 12X12 

My sweet daughter also wanted to show what she created using Dina Wakley Silhouette stamps and Flirty Fleur from Prima Marketing:






#Kaisercraft #ScrapStudio #FlirtyFleur #PrimaMarketing #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS #Scrapbooking

Inga kommentarer: