22 december 2018

Life doesn't have to be perfect to be wonderful .:. Kaisercraft Scrap Studio

I made this whimsy card simply because I love making whimsy cards. The process it self makes me happy. I use Scrap Studio from Kaisercraft, a collection that can be used to make many different styles. Thats part of why I love it so much, but also because of the pretty details.

jag har skapat ett lite busigt kort för jag älskar att göra det. processen gör mig lycklig. jag har använt Scrap Studio från Kaisercraft, en kollektion som kan användas för många olika stilar. Det är delvis därför som jag gillar den men också för de många vackra detaljerna.




Material:
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pack 12X12  
Kaisercraft- Scrap Studio - Cardstock Die-cuts
Kaisercraft- Scrap Studio - Clear stamps
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pad 6x6
Prima - Watercolor Paper Pad 12X12 






#Kaisercraft #ScrapStudio #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS #Scrapbooking





Inga kommentarer: