8 december 2018

#Mysig .:. Kaisercraft Scrap Studio

They are so cosy my sweet little girls, one my daughter and the other the family kitty.

I have moved out of my comfort zone using a bit more pattern paper than I use to, all from Scrap Studio by Kaisercraft. When I was to mount it all it felt a bit wrong so I added a black photo mat and then I was happy. A bit of contrasts are never wrong.

De är så MYSIGA mina små söta flickor, den ena min dotter och den andra hela familjens lurviga gose-katt.

Jag har gått lite utanför mina vanliga ramar här och öst på med mönstrat papper, allt från Kaisercrafts Scrap Studio. När jag skulle montera ihop allt så kändes det inte helt rätt men så la jag till en svart fotomatta och sen blev jag nöjd. Lite kontraster är aldrig fel.






Material:
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pack 12X12  
Kaisercraft- Scrap Studio - Cardstock Die-cuts
Kaisercraft- Scrap Studio - Clear stamps
Kaisercraft- Scrap Studio - Paper Pad 6x6



#Kaisercraft #ScrapStudio  #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS #Scrapbooking

Inga kommentarer: