17 augusti 2021

Art Journaling med produkter från Ranger Ink

Jag har gått på flera scrap-kurser på sistone. De flesta hos Dina Wakley. Så klart inspirerar mina nya kunskaper mig i mitt skapande. Som tex på det här Art Journaling-uppslaget där bakgrunden är en direkt spegling av vad jag lärt mig efter kursen The Art of Restraint. Jag inser att jag borde ha flyttat grenen-hjärtat-klockan-klustret lite nedåt och åt vänster för att få bättre harmoni i uppslaget men det kan jag ju göra nästa gång. Jag fortsätter att öva och ni får gärna vara min publik och kritiker så väl som hejarklack. Om ni vill.

Kram 

Petra 





Material:
Tim Holtz Components Cling Stamp 2.5X3.5 - Photograph
Dina Wakley Media Akrylfärg
Tim Holtz Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - Small Talk
Dylusions Dyalog Insert Book - Blank #2
Dina Wakley Media Cling Stamps 6X9 - Be Willing
Simon Hurley create. Stamping Foam
Dina Wakley Media Scribble Sticks 12/Pkg - Set 1
Dina Wakley Media Scribble Sticks 12/Pkg - Set 2
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Backgrounds
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Elements
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Just Words

#Scrapbooking #CiLiinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft #creative #inspiring #crafting #Stamping   #DinaWakleyMedia #TimHoltz #Dylusions #RangerInk #ArtJournal #ArtJournaling

Inga kommentarer: