2 mars 2021

Bonus bloggpost .:. Artist Trading Coins med Vicki Boutin Storyteller och en die från Memory Box

Jag har gjort Artist Trading Coins med en die från Memory Box och dekorerat med Vicki Boutin Storyteller. De blev så söta att jag var tvungen att visa dem. Artist Trading Coins är runda ATC-kort med diametern 2,5 inch. De får plats i vanliga ATC-fickor och byts på samma sätt. Min die från Memory Box har precis rätt mått. Bakom min die har jag stansat ut från mönstrade papper i Storyteller-kollektionen med en stans från Ek Success som också har precis rätt mått. Enkelt eller hur! Och sen har jag klippt ut fåglar och grenar. Texten kommer från Heidi Swapp's Art Walk 






Material:
Vicki Boutin Storyteller Double-Sided Cardstock 12X12 - Memoir.
Vicki Boutin Storyteller Double-Sided Cardstock 12X12 - Vagabond.

Vicki Boutin Storyteller Double-Sided Cardstock 12X12 - Songbird.
Memory Box Die - Honeycomb Stitched Circle Frame.

EK Success Large Punch Circle 2,5.

Heidi Swapp Definition & Photo Corners 108/Pkg - Art Walk.



#Scrapbooking #CiLiinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft #creative #inspiring #crafting  #VickiBoutin  #Storyteller #MemoryBox #ATC #ArtistTradingCoin #ArtistTradingCoins

Inga kommentarer: