3 november 2018

Start each day with a grateful heart .:. Dina Wakley stamps .:. Peachy by Kaisercraft

Quirky People is a super cool stamp set by Dina Wakley that I managed to lay my hands on.  I have stamped it on several cards and my ambition is to get my own stash of cool cards to use for different upcoming occasions.

On this card I combined the stamping with layers of masking and stamping and decorations using stickers and collectables from the Peachy Collection by Kaisercraft. The bransched were a bit pale for my taste so I used the fine tip of an AquaMarker pen to draw the contours to make them stand out a bit more. I used a white pen and a hand cut heart on the stamped image to mach the sentiment.

Quirky people är ett stämpelset från Dina Wakley som jag har lyckats lägga händerna på. Jag har stämplat det på flera kortbaser och min ambition är att göra en mängd coola kort som jag kan plocka fram vid olika tillfällen.

På det här kortet har jag kombinerat den stämplade bilden med lager av maskning och stämplar och dekorationer - både klistermärken och collactables - från Kaisercraft Peachy-serien. grenarna var ute för bleka för min smak så jag ritade konturer med den fina spetsen på en av min a Aqua Markers. Jag använde också en vit penna och ett handklippt hjärta på den stämplade bilden för att matcha betydelsen i texten på kortet.








Material:
Dina Wakley Media Cling Stamps 6X9 - Quirky People
Kaisercraft - Peachy Collection - 12 x 12 Paper Pack
Kaisercraft - Peachy Collection - Stickers sheet
Kaisercraft - Peachy Collection - Collectables Cardstock Die cuts
Crafter's Companion - Spectrum Aqua Markers - Chestnut
Bazzill Basics White Cardstock
3D foam, Distress ink, Prima stencil, script stamp




 #Kaisercraft #Peachy #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS #Scrapbooking #Cardmaking #DinaWakley

Inga kommentarer: