17 november 2018

Happy Birthday .:. Prima Marketing Flirty Fleur

Did I over due this card? I Just added more and more but I like it. I fuzzy cut out the stamped silhouette image and then I cut a slightly bigger shape to create a shadow or frame around it. I needed some more color so I used some ink to add some more turquoise.

Har jag överdrivit? jag bara la till mer och mer på det här kortet och jag gillar det. Jag klippte ut den stämplade siluetten och sen klippte jag en lite större likadan form som skugga eller ram. Jag saknade lite färg och använde distress ink för att lägga till mera turkost.





Material: 
Stampers Anonymous - Dina Wakley - Media Cling Stamps 6X9 - Scribbled Silhouettes 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Double-Sided Paper Pad A4 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Double-Sided Paper Pad 6X6 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Chipboard Stickers 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Ephemera Cardstock Die-Cuts 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Say It In Crystals Adhesive Embellishments 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Sticker Sheet 
Prima Marketing - Flirty Fleur - Stickers 
Prima Marketing - Flirty Fleur – Mulberry Paper Flowers - Minty Sprinkles W/Stencil 
Prima Marketing - Flirty Fleur – Mulberry Paper Flowers- Simple Things 
Prima Marketing - Flirty Fleur – Mulberry Paper Flowers - Goldkiss 
Prima Marketing - Flirty Fleur – Mulberry Paper Flowers - Little Moments 
Bazzzill Basics, 3D foam, Kaisercraft Stamp, distress ink 



#FlirtyFleur #PrimaMarketing #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS #Scrapbooking #Papercraft #Cardmaking

Inga kommentarer: