5 september 2015

Projekt Life w 22 .:. Becky Higgins High Five

Jag har haft lite prestationsångest just inför detta veckouppslaget i mitt Project Life album... mest för att självaste Becky Higgins är med .. he he .
Det blev så klart ett uppslag med kurs-kitet High Five edition och jag har valt de korten som går i rött och turkost för att få en harmonisk känsla. Jag har dekorerat med High Five och Doodlebug i matchande färger.
   













Material:
Becky Higgins Project Life High Five - Core kit
Becky Higgins Project Life High Five - Chipboard Stickers
Becky Higgins Project Life High Five - Project Life Photo Overlays
Becky Higgins Project Life Journaling pen
Doodlebug - Mini paperclips Ladybug
Doodlebug - Glossy Enamel Ladybug Hearts
Doodlebug - Glossy Enamel Swimming Pool Arrows






1 kommentar:

Unknown sa...

Jättefint o inspirerande! Får d att klia i fingrarna på mig!