2 maj 2015

Fler födelsedagskort med Maggie Holmes Confetti

Jag behöver fler kort till min samling för våren är fylld av födelsedagar. Jag fortsätter att skapa med Maggie Holmes Confetti från Crate Paper.


Jag har stämplat med Crafters Companion – Sheena Flying ColoursStamp set och guldembossar för att täcka över gapet mellan de två olika etiketterna. 



Jag fick en remsa över när jag skar ut med Silhuetten. Den hade en intressant form så jag ramade in den med svart cardstock och lät den bli en bård på kortet. Det är alltid kul att lägga till någon unik detalj.




Material:
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - 12 x 12 paper pad
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - 6x6 paper pad
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Accent stickers
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Chalkboard lables
Crafters Companion – Sheena Flying ColoursStamp set
Bazzill Basics Svart Cardstock


Inga kommentarer: