25 november 2013

Först ut i You Do's julutmaningar - Winter Lights

Nu närmar vi oss jul och nyår. Dagarna är korta och mörka, men det är inte bara negativt. Mörkret inbjuder till stunder i pysselhörnan och vi har de perfekta utmaningarna för er nu under december!
Först ut är Winter Lights och under veckan kommer ni att få några olika inspirationsbidrag från You Do's Design team.



På temat Winter Lights har jag stämplat på två ljus med några av YouDos julstämplar. Det är lite svårt att stämpla direkt på ljus, men enklast tycker jag att det är om man lägger stämpeln plant och rullar över med ljuset. Jag tycker också att det ska synas att det är hemstämplat för att få den handgjorda känslan.  Jag har knutit tråd och hängt på några av YouDos fina bjällror


Det mesta av julsortimentet är samlat under en kategori tema jul på webshoppen - titta gärna in - nu kan man även som privatperson handla direkt av YouDo.

Dessa produkter har jag använt:





Ni får jättegärna delta i våra utmaningar och ni har ända till den 12 januari på er att skicka in era bidrag för att få chansen att bli gäst-DT för You Do. Vi kommer även att lotta ut presentkort, så ju fler bidrag, desto fler möjligheter att vinna. (Platsen till gäst-DT utses däremot genom röstning.) Hoppas att ni vill vara med!
För mer information och inspiration, kila över till YouDo-bloggen.



Signatur

Inga kommentarer: