31 juli 2013

FabScraps Shabbylicious ♥ Darling

FabScraps släppte tre nya serier på CHA och de är alla fantastiska ♥ Jag bestämde mig för att börja skapa med Shabbylicious.

FabScraps just released 3 new collections at CHA and they are all amazing ♥ I decided to start creating with Shabbylicious.

Jag har embossat chipboard titeln och en dekorativ stol med embossingpulver.

I altered the chipboard chair and title using embossing powder.


Jag har gjort detaljer i lera och kombinerat med trollsländor från FabScraps och diverse blommor jag hittade i gömmorna.

I made some decorative details using clay and combined with FabScraps dragon flies and flowers. 


Jag satte också dit en söt stickers-cykel från samma FabScraps kollektion. Bakgrunden dekorerade jag med masker från Crafter's workshop, ditress ink och stämplar från YouDo.

I also used one of the cute bike stickers from the Schabbyliscious collection. I masks from the Crafter's workshop, ditress ink andd stamps from YouDo.


FabScraps nya kollektion hittar ni på CiLi in Papers webshop.

Ni har väl inte missa CiLi in Papers stora flyttrea?

CiLi in Papers stänger webshopen den 24 augusti tom den 14 september på grund av flytt till större lokaler.
Flyttrea i fysiska butiken med:
30% rea torsdag 29/8
50% rea fredag 30/8
70% rea lördag 31/8
på de varor som ska utgå ur sortimentet.
Invigning av den nya lokalen med goodie bags, erbjudanden och aktiviteter den 14 september.
De internetkunder som har tålamodet att vänta medan vi flyttar och lägger sin order vecka 38 belönas med goodiebags till ett värde av 10% på orderbeloppet.
 
Fram tills dess har vi öppet som vanligt. Varmt välkomna!
 

Signatur

3 kommentarer:

Unknown sa...

Absolutely lovely !

Cassandra aka Scrap Savvy sa...

Gorgeous layout with a beautiful photo!:)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Blandingen av shabby og white space er fantastisk - rett og slett vakkert!