13 april 2010

Vårt lilla vällingmonster

Jag tycker om att rama in fotot på mina layouter med blommor och andra små detaljer. Oftast blir det snyggast om man väljer en hörna och en sida som på den här layouten.


Jag har vikt ett pappershörn och markerat med en detalj { Silver Charms – blomma med tre fästen }. Mtt i den stora blomman som jag har kapat på mitten, har jag satt en mindre blomma och fäst ett par { Emaljerade charms } med två pins. Mitt i { Silverblomman } har jag satt en blingsten. Journalingen har jag skrivit direkt på fotot med en vit penna.



{ Blomstjälkssnurrar á la Zarah }

5 kommentarer:

MissMian sa...

Underbart fin LO!!!

Zarah sa...

Såååå vackert! Men smulan - jag snodde snurridén någonstans själv, och till min skam minns jag inte var... TACK ändå - du är så rar som länkar!

Aussie TM5 Thermomixer sa...

beautiful!!!

Anonym sa...

Oh my, i love all those charms!!

LG sa...

WOW!!! This is definitely one of my favorites. Love the colors, the photo is so gorgeous and how you design and layer everything is exquisite