5 april 2010

♥ scrap-well ♥ silhouett ♥ självhäftande vinyl ♥

Inkido har gett ut 3 olika 12 '' well i svart, brunt och vitt och de är såååå snygga {även om de ser lite trista ut i minibilden i shoppen - men låt er inte luras}.

Jag har använt ett brunt sådant papper som bas och printat 3 ganska stora foto som jag har figurklippt och grupperat. Bakom ytterkanterna har jag målat med akrylfärg.

Jag ville göra något skojigt med min ganska långa titel och valde att skära ut den i självhäftande vinyl i tre olika storlekar med ♥ Silhouetten ♥ så att alla tre rader blev lika långa.
En blomma som jag vek på mitten, 2 pins, lite bling och en board som jag stansat med Martha Stewart-stansen, sen var jag nöjd.


4 kommentarer:

Jennie sa...

Gott att det blev pysslat! Den blev så fin, bra bilder o snygg titel. Blev sugen på well!!

Cara sa...

Sååååå snygg Petra! Säger bara wow!

Cattis sa...

=) vilken härlig layout!! Melike!♥

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

LOL for bildene og tittelen du valgte. Herlige detaljer.