16 februari 2010

Mist och skelettblad

Det finns vackra skelettlöv i JP Hobbys shop. Visserligen är de vackra som de är men med lite mist så glänser de bokstavligen.

Först har jag använt Memories Mist i guld.





se så vackert de glänser!




Jag har också provat att blanda Twinklings med lite vatten, eller ganska mycket vatten, som jag har hällt i en av Rengers mistflaskor och sprayat det på 2 löv.







Mot vitt papper syns det hur vackra och fortfarende transparena de är.





De blev en fin detalj på en layout. Lite som vingar kring ett hjärta. Kolla ocså in det vackra "lås & nyckel"-setet som är små brads.





Här är hela layouten





Runt kanten har jag använt en Martha Stuart stans. Ni har väl inte missat dem i shoppen? själv har jag köpt 2.




Allt matrial finns på JP Hobby, papperna är från Graphic 45 och jag har använt Pearl maker överst på fotona. Ramen är i vinyl utskuret med silhouetten.

2 kommentarer:

maybe*mej sa...

Gud så fint det blev. =) Vilka ideer. tänkt att komma på allt man kan göra. Detta var ett bra tisp och vad gint resultatet blev

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Fantastiske detaljer!

Og takk for leksjonen :-)