21 juni 2022

Dylusions Creative Journal - Square Ledger från Ranger Ink

Jag har lekt lite med min nya Art Journal Dylusions Creative Journal - Square Ledger från Ranger Ink. Jag fick idén från Dyans Facebook Live där hon visade sina nya produkter. Jag ritade av cirklarna i stencilen Marthas most massive mat men istället för att skära ut mellanrummen mellan cirklarna (som Dyan gjorde) så skar/klippte jag istället ut cirklarna. Jag färga de med svart och målade rosa mellan cirklarna. Sen har jag doodlat med vit och svart penna. På nästa uppslag - det som syns genom cirklarna - har jag använt stenciler och distress ink från Tim Holtz och stenciler från Dylusons. Några stämplar från Dina Wakley Media fick visst också plats. Du kan se hur jag gjorde i min FacebookLive  på CiLi in Papers  ---> HÄR <---.

Blev du inspirerad? Glöm inte att dela och tagga #ciliinpapers och #cilipysslatillsammans så att vi kan inspirera varandra <3 <3 <3

**************

I have played with my new Dylusions Creative Journal - Square Ledger from Ranger Ink. I recorded the process in a Facebook live. You can still see it  ---> HERE <--- 

  







Material:
Dylusions Creative Journal 8.25X8.25 - Square Ledger
Dina Wakley MEdia Cling Stamps 6X9 - I Want
Dina Wakley MEdia Cling Stamps 6X9 - Be Willing
Dylusions Stencil 9X12 - Marthas Most Massive Mat
Dylusions Stencil 9X12 - Jay
Dylusions Stencil 9X12 - Emmi
Tim Holtz Layered Stencil 4.125X8.5 - Ringer
Tim Holtz Layered Stencil 4.125X8.5 - Splash
Sizzix Making Tool Scissors - Small.
Tim Holtz Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book 4.5X8.5 - Metallic
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad - Faded Jeans
Tim Holtz Distress Mini Ink Kits - 5
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad - Salty Ocean
Tim Holtz Distress Mini Ink Kits - 5
Project Life Roller Date Stamp
Kelly Creates Fineliner Pens - Black
Dina Wakley MEdia Acrylic Paint 29ml - Magenta
Dina Wakley MEdia Acrylic Paint 29ml - Black
Posca PC-5M - White



#scrapbooking #CiLiinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft #creative #inspiring #crafting #Ranger_ink  #Cilipysslatillsamans #TimHoltz #LIVE #FaceBookLIVE #LIVEtutorial #ArtJournal #ArtJournaling #Dylusions #DinaWakleyMedia 


Inga kommentarer: