26 oktober 2021

Layout med Simple Vintage Lemon Twist från Petras Live

Visst kan man skapa sagolika layouter med Simple Vintage Lemon Twist! Och med en regnbåge som komplement så kan man ju inte misslyckas. 

Jag blev extra nöjd med den här layouten som jag skapade på min senaste LIVE, så den har fått åka in i en ram och upp på min vägg. På Liven - som var en önskelive - fick ni som tittade vara med och hjälpa till i olika beslut när jag stod inför. Det var när jag skulle välja material och detaljer. till exempel var det ni som fick mig att ta med den stora titeln, kanske hade jag inte vågat det utan era hejarop. Så jag måste skicka ett STORT TACK till alla som var med och hjälpte mig! Dessutom var det så kul att skapa tillsammans med er!

Om du missat min LIVE på CiLi in Papers Facebook den 14:e oktober så hittar du den ---> HÄR <---








Material:
Simple Stories - Simple Vintage Lemon Twist (hela kollektionen)
Simple Stories SV Lemon Twist Cardstock 12X12 - Sunshine & Lemonade
Simple Stories Bits & Pieces Die-Cuts 41/Pkg - SV Lemon Twist Floral
Simple Stories Layered Frames 6/Pkg - SV Lemon Twist
Simple Stories Simple Page Pieces - SV Lemon Twist
Simple Stories Bits & Pieces Die-Cuts 60/Pkg - SV Lemon Twist Icons
hÄnglar & Wings Clear Stamps - Regnbåge
Dina Wakley Media Scribble Sticks 12/Pkg - Set 1
Altenew Fine Liner Pen Set
Tonic Studios Nuvo Watercolor Pencils 12/Pkg - Elementary Midtones ...  




#Scrapbooking #CiLiinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft #creative #inspiring #crafting #Stamping   #DinaWakleyMedia #RangerInk #Ranger_Ink #hAnglarWings #Layout  #LIVEtutorial #FacbookLive #SimpleStories #SimpleVintageLemoonTwist

Inga kommentarer: