26 januari 2019

special .:. protect our magic .:. Midnight Garden by Prima Marketing

Oh it was a long time since I went for the really artsy and messy backgrounds. This was pure joy! I combined a strong background with the Midnight Garden collection from Prima Marketing and somehow I feel it does work. What do you think?

Åh det var länge sedan jag verkligen gjorde en kladdikladdbakgrund. Sann glädje! Jag kombinerade en stark bakgrund med Midnight Garden från Prima Marketing och det funkade. Eller vad tycker du?







När jag först skulle fota min layout mötte jag lite motstånd....



Material:
Prima Ephemera Cardstock Die-Cuts 29/Pkg – Midnight Garden 
Prima Midnight Garden Double-Sided Cardstock 12X12 – Feather Collector 
Prima Midnight Garden Fabric Flowers 12/Pkg – Dark Romance 
Prima Say It In Crystals Adhesive Embellishments – Midnight Garden 
Prima Ephemera Cardstock Die-Cuts 35/Pkg – Midnight Garden 2 
Prima Midnight Garden Mulberry Paper Flowers 14/Pkg – Secret Garden 
Prima Art Daily Planner Sticker Pad 4.5X7.5 12/Pkg – Sentiments 
Finnabar Heavy Gesso 
Jane Davenport Mixed Media Acrylic Paint Kit – Jane’s Paint 
Tim Holtz Layered Stencil – Crate




#JaneDavenport #AcrylicPaint #ArtJournaling # AmericanCrafts #DesigninPapers #MittKreativaKaos #TimHotz #PrimaMarketing #MidnightGarden


Inga kommentarer: