9 juni 2018

Art journaling .:.Sweet Life .:. Jane Davenport

I am exploring Art Journaling! Oh JOY! I still like to add a photo to make it my style.
This simple page is made using the Jane Davenport Mixed Media Acrylic Paint Kit - Jane's Paint - which contains 4 different colors, a paint brush and a stencil. So cute. I also used a Tim Holts stencil and some stamp and cuts from Kaisercraft.

Jag utforskar Art Journaling! Åh så härligt! Jag vill gärd ha med ett foto för att känna mig bekväm med resultatet. den här enkla sidan gjorde jag med Jane Davenport Mixed Media Acrylic Paint Kit - Jane's Paint - som innehåller 4 färger, en pensel och en söt liten stencil. Jag har också envät min favoritstencil från Timpan och löv från Kaisercraft Stamp & cut.






Material:
Jane Davenport Mixed Media Acrylic Paint Kit - Jane's Paint
Tim Holtz Layered Stencil - Crate
Kaisercraft Dies & Stamps - Bombay Sunset

















#JaneDavenport #AcrylicPaint #ArtJournaling # AmericanCrafts #Kaisercraft #DesigninPapers #MittKreativaKaos #TimHotz

Inga kommentarer: