16 september 2017

Art Journaling .:. med Bombay Sunset från Kaisercraft

Jag leker vidare med Art Journaling och tar på mitt sätt med foto. Det här uppslaget hänger inte ihop händelsemässigt men jag har valt att göra två berättelser på samma färgtema med Bombay Sunset från Kaisercraft. Jag har valt att dokumentera två mysiga stunder i somras.

Jag hade en mellansida av buralp som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med så jag klippte en ram som delvis döljer journalingen men som visar händelsen.







Material:
Kaisercraft - Bombay Sunset - Collectables Cardstock Die-Cuts
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pack 12X12
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pad 6.5X6.5
Kaisercraft - Bombay Sunset - Clear Stamps
Kaisercraft - Bombay Sunset - Dies & Stamps
Vicki Boutin - Mixed Media Stencil 3 Pack - Circle
Gesso, distress ink.





#DESIGNinPAPERS #Mittkreativakaos #Kaisercraft #BombaySunset #ArtJournaling #VickiBoutin #MixedMedia

Inga kommentarer: