12 augusti 2017

Busan .:. Kaisercraft Bombay Sunset

Min busiga katt Hypotenusan a.k.a. Busan fick för sig att hoppa upp på min bokhylla och spana lite. Jag passade på att ta ett foto som numera är ett av mina all time favoritfoto.

Jag har gjort en ganska enkel layout med de flesta detaljerna samlade som en ram runt fotot så att fotot får bli blickpunkten och fokus för ögat. Jag har också valt att rama in layouten i övre kanten med matchande papper, allt från Bombay Sunset från Kaisercraft. Jag tyckte att det blev lite i enklaste laget så jag la till lite värkstänk på den vita cardstock som jag valt som bakgrund, inte för mycket så att det stjäl för mycket uppmärksamhet utan bara lite så där vagt. Detta gjorde jag med Aqua Markers och Smacking Acetate -metoden.






Material:
Kaisercraft - Bombay Sunset - Collectables Cardstock Die-Cuts
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pack 12X12
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pad 6.5X6.5
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Nature
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Floral
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Essential
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Primary





#DESIGNinPAPERS #Mittkreativakaos #Kaisercraft #BombaySunset

Inga kommentarer: