30 juli 2016

Kaisercraft Shadow box med Pokémon i

Kaisercraft har både ramar och shadow boxes i 12x12 format som är perfekt att använda för att visa senaste layouten eller favoritlayouten.

Det finns ett stöd så att du kan ställa ramen på en byrå, en bänk eller bord men det finns också två öglor som du kan använda om du vill hänga den på väggen.







 Jag har testat en shadow box eftersom jag brukar göra mina layouter med lite lager på lager och då vill jag att det ska få plats till det. Min plan är att hänga flera av dessa på en vägg och använda dem för att visa mina senaste layouter och sen efter hand stoppa in dem i album.


Layouten jag visar är ännu en från min och dotterns Pokémon Go-promenader. Hon fångade en Pokémon i handen LOL. Jag har använt C'st La Vie från Pink Paislee - tröttnar visst aldrig på den - och kryddat med Pokémons. Några av dem hoppar upp ur en Mini File Folder.



Material:
Kaisercraft Shadow Box 12x12
Pink Paislee C est La Vie Mini File Folders
Pink Paislee C est La Vie Paper Clips
Pink Paislee C est La Vie Puffy Stickers
Pink Paislee C est La Vie Word Jumble Stickers - Black W/Gold
Pink Paislee C est La Vie Ephemera - W/Gold Foil
Pink Paislee C est La Vie Paper Pad 6X6
Pink Paislee C est La Vie Glittered Cork Stickers - Hearts



#PinkPislee #CEstLaVie #Mittkreativakaos #DesignInPapers #KaiserCraft


Inga kommentarer: