2 januari 2016

Jag lovar mig själv 2016 .:. med Crate Paper Hello Love

Jag gör som jag brukar... ger mig själ ett nyårslöfte... den här gången tänker jag dessutom hålla det!






Material:
Crate Paper Hello Love - Glitter Stickers
Crate Paper Hello Love - Stickers
Crate Paper Hello Love - Ephemera Die-Cuts
Crate Paper Hello Love - Foil Vellum 12X12 Dearest W/Gold
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Cupid
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Two Hearts
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 With You
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Blush
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 My Valentine
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Sweetley
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Smitten
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Be mine
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 You and me
Crate Paper Hello Love - Double-Sided Cardstock 12X12 Lots of Love
Crafters Companion Spectrum Aqua Pens - Primary





1 kommentar:

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Og jeg lover å besøke folks blogger igjen - jeg har jo ikke peiling på hva som rører seg i scrappeverdenen lenger :-)

Kul LO - digger alt det rosa og bruken av diecutsene!