21 mars 2015

Ljuvliga stämplar från Crafters Companion

Jag lyckades lägga händerna på ett underbart vackert ark med stämplar från Crafters Companion - Sheena Flying Colours. Jag ville verkligen att stämplarna skulle stå i centrum och skapade en less is more layout.


Jag lät citatet som fanns med i stämpelsetet fungera som titel och journaling.


De små och medelstora fjärilarna har jag stämplat på ett mönstrat papper från Pink Paislee Bella Rouge, klippt ut och format för att göra dem mer levande.


Den stora fjärilen stämplade jag direkt på bakgrunden och embossade med glittrigt svart embossingpulver.




Material:

Crafters Companion - Sheena Flying ColoursStamp set
Pink Paislee Bella Rouge 6x6 paper pad
Script stämpel från KaiserCraft
Mask, gesso, mist, embossingpulver, vit Cardstock


Inga kommentarer: