24 maj 2014

Sweet Girl med Heidi Swapp Dreamy och Tonic Studio Dies

Det är Tonic Studio Dies fokusvecka och det är dessa diesen som vi valt att skapa med:


Jag valde att göra en layout och att använda Domed window och Floral circle.


Det finns en massa små läckra dekorationer i Heidi Swapp's Dreamy Ephimera.


Jag delade min Floral circle och lät den sticka fram bakom fotot. Under fotot har jag dekorerat med en mask från Studio Calico Mister Hueys Sundrifter Triangles. Jag har färgat in en bit av Heidi Swapp's Color Magic banners med mist.



Jag har jobbat lite mer med mitt Domed window. Jag hittade ett kul papper i Heidi Swapp's Dreamy-serie som blev en snygg bakgrund. Jag fäste fönstret på 3D-foam för att skapa djup och skugga och ovanpå dekorerade jag med detaljer från Heidi Swapp Dreamy Ephemera.


Guldgemet kommer från Studio Calico.




Material:
Tonic Studio Dies (Floral circle, Domed window)
Heidi Swapp Dreamy Collection (Dreamy dots, 6x6 paper pad, Ephimera, color magic banners) Studio Calico (Mister Hueys mask sundrifter triangles, Gem Essetials flag clips gold)

 Ha en riktigt skön lördag!
 

Inga kommentarer: