14 februari 2013

Alla ♥ dag

Idag är det alla♥dag och det firar vi på YouDo med en härlig utmaning. Sä här lyder utmaningen:

Idag har det blivit dags för lite kärleksbombning! Vi hoppas att ni hänger med och firar kärleken med oss. Det kan vara kärlek till Någon Särskild, till pyssel, till barn, till husdjur, till färg eller vad som helst. Alla som är med och skickar ett kärleksinspirerat bidrag till monica@youdo.se innan den 28/2 är med i tävlingen/utlottningen av två priser. Naturligtvis är priserna lite lagom kärleksrelaterade. Stort lycka till!

Vårt underbara DT och flera av våra fantastiska Gäst-DT har gjort inspirationsalster. Detta är vad jag inspirera med:

Hemma hos oss har vi massor av kärlek ... och konflikter... och mera kärlek om vartannat




Jag önskar alla en mysig alla♥dag!
 Signatur

4 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Underbart finstämd layout och en lite lagom dos 'diskebänksrealism' som jag kan känna igen mig i :-)
Puss o kram på alla hjärtans dag!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefin LO. Gillar upplägget. Får titta in på den där utmaningen tror jag minsann. Glad alla hjärtans dag. Kram

Unknown sa...

Den här LOn är bara så himla snygg! Du är så duktig! Grattis på födelsedagen!!! Kram!

Anna sa...

Din LO är så fantastiskt fin! Gillar den mycket :) . Vill göra som Anna, passa på att gratulera dig på din dag!
kram