21 juni 2012

Midsommarutmaningen - inspirationslayout - sommarstämplar, washitape, canvas bag, bling, figurgem...

Hej
Idag visar jag designteamets sista inspirationslayout på YouDO-bloggen men du har både idag och imorgon på dig att skapa till YouDo's vårutmaning. Inspireras av (mid)sommar. Alla som skickar in ett bidrag får en lott och om du använder någon YouDo-produkt så får du en extra lott. Maila ditt bidrag till monica@youdo.se.

Jag har använt YouDos härliga stämpeldyna i gult (en favorit) tillsammans med en mask för att skapa "sol-effekten".

Sen har jag rivit ett papper för att få lite rörelse i bilden (inspirerad av Umenorskan). Under fotot stack jag in en vit mini canvas bag med en tag som jag tejpade med YouDos Sverige-washitape. Lite mer dekorationer sen var det klart:

I have used washi tape, mini canvas bags, flowers and leaves to decorate my page. And in the bottom there I used You Do's bright yellow inc pad on a mask to create a sun effect.












Hoppas att ni blev inspirerande

Supply:
  



Signatur

2 kommentarer:

Zarah sa...

Kanonsnyggt!! Fräscht och somrigt. :)

Teresa sa...

I love this page and how you did it ! I love all your work and will email you soon to catch up on life :) Have a great day :)