4 december 2011

December Daily - Dagarna i december

För några år sedan började jag på ett December Daily album men var tvungen att avbryta eftersom jag hamnade på sjukhus. Nu tänkte jag göra ett nytt försök. Canvas härliga tjocka julpapper är perfekta som bas och med YouDo’s matchande Washi Tape så går det hur lätt som helst. Här kommer de första 3 sidorna samt basen på sidan 4. Det saknas fortfarande lite dekorationer men jag tänkte att albumet ska sträcka sig fram till julafton och sen kan jag använda resten av december med att komplettera med dekorationer.

A few years ago I started a December Daily Mini but I ended up in Hospital and had to stop. Now I am ready to have a new go at it. This is how far I have come. I will save some decos til the end.

Framsidan/front page med Pig Twine och Canvas härliga rutiga julpapper.


Första uppslaget, det saknas fortfarande dekorationer.

Uppslag 2; med underbara Canvas Corp stjärnpapper och matchande You Do Washi tape

Kuvert med plats för extra foto


På andra sidan en fin julros från You Do

Dagens uppslag är fortfarande tomt ... dags att fylla dagen med innehåll :)


Glöm inte att kika in på You Do's blog varje dag för att se vilken inspiration som finns i luckorna med chans att vinna på din blogkommentar.


Signatur

1 kommentar:

Unknown sa...

Så himla fint!!! Älskar papperna! Följer serien på Ali Edward's blogg också... det finns tydligen många andra som gör det också!