5 juni 2011

Best Creation June releases

Best Creation släpper 3 nya papperskollektioner varje månad. De är alltid 2-sidiga och ena sidan har glittriga detaljer. I början var jag lite skrämd av allt glittret - jag gillade det men visste inte riktigt hur jag skulle använda det - och föredrog baksidorna, men efter snart ett år som DT för Best Creation så har jag lärt mig att älska glittersidorna lika mycket. Det jag tycker bäst om är färgkombinationerna. Varje kollektion har fantastiskt välmatchande färger och varje månad hittar jag en ny favorit. Den här månaden är Loops & scoops favoriter färgmässigt och Rock Star är favorit vad gäller temat. Jag har redan gjort 3 layouter och ett minialbum men jag får inte visa dem riktigt ännu... så tillsvidare håll tillgodo med papperna.









Signatur

Inga kommentarer: