13 juli 2010

Jag utmanade mina DT-kollegor i en liftkedja

Jag har utmanat mina DT-kollegor {inklusive Pia} på JP Hobby att lifta någon i DT-gänget.
Först ut är min lift av Carolines inspirationsalster till Juliutmaningen -"I wont let the sun go down".
Som ni ser så har jag även använt ordet sol så faktiskt skulle min layout platsa i Juliutmaningen :)



Material:
Papper: Inkido: Scrap enkelwell samt Scrap Prick Beige , Maja Design Carpe Diem
Dekorationer: Pärlband, blommor, skelettlöv, bling
Övrigt: Martha Stewart Stans, edge scraper, Mist {på skelettlövet}

4 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt snygg tolkning :)
Älskar blommorna :)
Kram!

milkcan sa...

I like the curled edges on the paper. It gives the page so much motion!

Mahlin sa...

oo vilken läcker lift... =) halvcirkeln är underbar.. och stort lycka till med AC-ansökan =D

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Vakkert. Swirlen gir skikkelig av bølger og hav! Og så de små detaljene - de er bare det "lille ekstra".