2 mars 2010

Före & efter 40

en liten bearbetning av min "40-årskris" ;)
kanaliserat i en inspirationslayout till Lindas "Titelutmaning" på Vårruset






Jag har i huvudsak använt mig av Vårkitet som du kan köpa på JP Hobby och lagt till Kuveret, 2 pins, broderitråd, fjärilarna, sammetsbandet och mini-alpha-stickers.

Fjärilarna har jag målat med Twinklings. De blir så härligt skimmrande ! Bara doppa pensenln i lite vatten och sen tar du färg i Twinklingskoppen. Hur enkelt som helst. Jag har målat båda sidorna för att det ska vara snyggt även från sidan.


Det torkar ganska snabbt också. Givetvis hittar du Twinklings i en massa härliga färger på JP Hobbys webshop.

2 kommentarer:

Linda sa...

Hittade din blogg när jag sökte efter en fjärils punch. Jättefina grejer du gör. Har tänkt göra en lampa av sån vit tunn plast. Astralit heter det om du vet vad jag menar. Tror du att din Martha Stewart fjärils punch orkar trycka ut fjärilar i sånt material.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50070651
Den här lampan är gjord i sånt material.
Mvh Linda

LG sa...

Oh my this is beautiful!!! Love it to bits