19 augusti 2009

Mera My Minds eye fast serien Spider's Web

Det finns alldeles färska nya halloweenpapper på JP Hobby (My Minds Eye - Spider's Web) och jag älskar dem! Det finns nämligen super fina katter på democh dessutom matchar färgerna mina 2 katter- det kan bara bli bra! Valde ett lite knasigt foto på mig och min ena katt Cosinus där jag använt den nya fjärrkontrollen till kameran för första gången *fniss*.





Material:
PP : My Minds Eye / Spider's Web
Die Cut & Tag: My Minds Eye / Spider's Web
Mini mister: Tim Holtz / Distress ink
Övrigt: Punchinella, brad, staples, edge-scraper

2 kommentarer:

Jennie sa...

nämen oj, här fanns det ju massor nytt! du jobbar, jag hemma, du pysslar, jag gör det inte... hoppas att jag också kommer igång när jag börja jobba ;)

så läckert pappret med träden var, och fotot är superfint, coola kanter o taggar, jättefint helt enkelt!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Åhh så mange fine detaljer: deg, Cosinus, rammene, treet, malingen, tagsene, pucinellaen etc etc.

Herlig layout!

PS hadde jeg bodd LITT nærmere Malmø, skulle jeg jammen kommet og plaget dere på JPs Scrapmara *thi-hi*