18 maj 2009

Snabbscrappat

När jag hade plockat undan scrapsakerna eftér Aslan Layouten igår så tänkte jag att jag och B kanske skulle kunna slappa framför tvn och se något kul.... men nej då, det skulle ses på sport.

Ja ha tänkte jag ... fram med scrapsakerna igen och så gjorde jag min snabbaste LO någonsin. av spillbitar och lite rivna papper och en del dekorationer fick jag till den här på 20 minuter:
Allt material utom sten-knappen är från JP Hobby.
Det blir definitivt fler snabbscrappar för detta var kul och kändes kreativt på ett nytt sätt.

7 kommentarer:

Yoli Design sa...

hihi den var skojjig...
å himla snygg!! :D

kraaaaaaam

ronjabus/Anna sa...

Snygg! Bra upplägg och skitsnygga färger du har komponerat! Kul att ha hittat hit :-)

Victoria sa...

Great layout!

Victoria sa...

Beautiful layout!!

zαnуα ♥ sa...

Urläckert!! :D

Annika sa...

Jättefin layout!

Annyt sa...

Snabbscrap..tjena!!
Den är riktigt fin, hade lätt tagit mig en timme eller två!