23 augusti 2008

Resan till stockholm

Jag har gjort ett bidrag till Scrapperiets skissävling . Det var en alldeles underbar skiss att skapa utifrån och mitt upplägg kom genast till mig när jag såg den. Den ser rätt enkel ut men det tog ganska lång tid att få till det. Som järnvägsräls har jag använt Magic mesh.
Designen av orden är insprerade av ordkonsten som ni hittar bland mina länkar, men den här är skapad i powerpoint, där jag brukar börja när jag gör mina LOs. Fick dela på pappret för att det skulle gå att printa texten. Fotot är på L som sitter och tittar ut genom ett fönster på tåget till Stockholm.

4 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, så annorlunda och så läcker!!

Liftvarning på den...

Anonym sa...

Alldeles, alldeles underbar.

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Vilken ide! Helt noe for seg selv! Jeg er imponert!

Anonym sa...

Å vad läcker!!!