2 februari 2021

Dylusions Art journal .:. Gel print .:. Dina Wakley Media .:. Enjoy the journey

Jag fortsätter att skapa med de härliga bakgrunderna jag gjorde med Gelprinting-teknink på min LIVE på CiLi in Papers Facebook för ett tag sedan ( Du hittar den —> HÄR <—). Den här gången blev det en sida i min Dylusions Dyary. Jag har skurit ner min white stamping card (Crafters companion) till en 7x7" storlek.

Jag har dekorerat med en stämplad och utklippt siluett från Dina Wakley Media Quirky People - samma siluett som jag tidigare använt som mask på mina ATC-kort och därför är den mer eller mindre täckt av svart akrylfärg. Jag har också använt cheesecloth, tissue paper och Chipboard quotes som dekorationer. Det blev en lite quirky sida, precis som stämplarna :) Quirky People.






Material:
Dylusions Black Creative Journal 8X8
Ranger Gel Plate 9X11. 
Ranger Gel Plate Assortment 3/Pkg. 
Ranger Gel Plate Brayer – Medium. 
Ranger Gel Plate Storage Tin. 
Dina Wakley Media Stencils 9X6 - Mantras.
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Just Words.
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Backgrounds.
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml – Black
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Sky   
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml – Magenta.
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Cheddar
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Fuchsia
Dina Wakley Media Soft Gel Medium 29ml Tube  
Dina Wakley Media Cling Stamps 6X9 – Quirky People
Crafters Companion White Stamping Card 60/Pkg A4
Tim Holtz Idea-Ology Tiny Attacher.
Tim Holtz Idea-0logy Chipboard Quote Chips 58/Pkg - Word & Phrases.
Posca PC-3M White.




#Scrapbooking #DESIGNinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft #creative #inspiring #crafting  #RangerInk  #Dylusions #Dyary #DinaWakley #DinaWakleyMedia #TimHoltz #Gelprinting #Gelliprinting #Gelplate #ArtJournal #Artjournaling





Inga kommentarer: