10 november 2020

Tags från Live Videotutorial .:. Dina Wakley Media

A few weeks ago I made a LIVE video tutorial at CiLi in PAPERS Facebook page making tags.  I used black acrylic paint on a Persona chipboard mask to make one of the tags on a background made using the kissing technique with acrylic paint. On the other two tags I used some stamped Lonely Girls from  the Dina Wakley Media Collaged Girls stamp set on backgrounds made using Glossy Spray.   I added some tissue paper from Dina Wakley - JUST WORDS on the heart made by painting Ruby acrylic paint on Prima Marketing Ink watercolor paper. The words are from another Dina Wakley Stamp set called Be Willing. I scribbled some words and a frame with a Posca Pen. 

---> Here you will find my videotutorial <---


I söndags för två veckor sedan höll jag en LIVE videotutorial på CiLi in PAPERS Facebook där jag gjorde tags. Jag använde en PERSONA chipboard som mask på en av tagsen. På de andra två använde jag stämplade Lonely Girls gråån Dina Wakleys Collaged Girls-stämpelset på bakgrunder gjorda med Glossy Spray.  Jag har också lagt på Tissue paper från Dina Wakley - JUST WORDS på ett hjärta som jag stansat från watercolor paper pad med Ruby akrylfärg. Under hjärtat är en bit Burlap som jag stansat med en die från Kaisercraft och sprayat med guld Glossy Spray. Orden är från ett annat av Dinas stämpelset - Be Willing-  och så har jag använt en Posca Pen för att rama in och för att dekorera med lite scribblings.   

---> Här hittar du min Videotutorial <---

















Material:
Dina Wakley Media Cling Stamps 6X9 - Collaged Girls
Dina Wakley Media Cling Stamps 6X9 - Be Willing
Dina Wakley Media Tissue Pack 7.5X10 20/Pkg - Just Words

Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Sky
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Lime
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Blushing
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Black
Dina Wakley Acrylic Paint 29ml - Ruby
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Gilt
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Medieval
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Apricot
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Aloe
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Cheddar
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Fuchsia
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Ocean
Dina Wakley Media Gloss Spray 56ml - Marine
Dina Wakley Media Chipboard Shapes - Persona
Dina Wakley Media White Tags - 8 & 10
Kaisercraft Decorative Die - Texture Burlap
Kaisercraft Deep Sea Double-Sided Cardstock 12X12 - Anemone
Kaisercraft Paper Pack 12X12 12/Pkg - Scrap Studio
Prima Watercolor Paper Pad 8X8 20/Pkg
Crafters Companion White Stamping Card 60/Pkg A4
Tim Holtz Distress Collage Medium 59ml
Dina Wakley Media Soft Gel Medium 29ml Tube
Tim Holtz Idea-Ology Tiny Attacher
Dina Wakley Media Fude Ball 1.5 Pen - Black




#MittKreativaKaos #PaperCraft #Scrapbooking #creative #inspiring #crafting #CiLiinPAPERS #Tag  #RangerInc #DinaWakleyMedia #Persona #DinaWakley



Inga kommentarer: