10 augusti 2019

Layout My Heart .:. Simple Stories .:. Heart

She is my heart - my sweet daughter - and she is the one of my children who doesn't mind getting photographed by me - LOL. So most of my pages is of you my sweet daughter. I do love you so much!

This page is so simple using just that lovely heart 12 x 12 pattern paper that is so pretty. I added the pictures and some decos but I was careful not to cover the backgrund paper to much. I wanted that one turquoise heart to stand out so I added black heart as well to draw attention to it.

Hon är mitt hjärta min underbara dotter - och hon ör den av mina barn som inte har något emot att bli fotograferad av mig- LOL. Så de flesta av mina layouter är med dig min underbara dotter. Jag älskar dig så mycket!

Jag ville att det vackra bakgrundspappret med hjärtan på skulle vara i blickfånget så jag har valt att sparsamt dekorera min sida. Jag lät det turkost hjärtat få komma i blickfånget genom att lägga till det svarta hjärtat.









Material:
Simple Stories - Heart - Ephemera bits and pieces cardstock diecuts
Simple Stories - Heart - 4x6 stickers
Simple Stories - Heart - 6x8 paper pad
Simple Stories - Heart - Cardstock Stickers
Simple Stories - Heart - 12x12 Simple Basic kit
Simple Stories - Heart - 12x12 Collection kit
Simple Stories - Heart - 2x2 Elements
Simple Stories - Heart - My heart
3D foam Squares, glue, staples, doily



#SimpleStories #SimpleStoriesHeart #Heart #Scrapbooking #DESIGNinPAPERS #MittKreativaKaos #PaperCraft



Inga kommentarer: